_x000D_
ovim putem vas obavještavamo kako je Hrvatski Telekom d.d. (HT) počeo provoditi migraciju plaćanja pretplate za članove SPH, korisnike VPN SPH T-Mobile mreže, umjesto putem obustave na plaću, izravnom dostavom računa na željenu adresu i plaćanjem uobičajenim sredstvima plaćanja.
_x000D_
Navedeno znači da će svi priključci, tj. pretplate jednoga člana (ako ima više brojeva/pretplata), biti grupirani na jednom zasebnom računu koji će mu se dostaviti na kućnu adresu, te će se na taj način račun za mjesečne naknade, koje su se do sada naplaćivale putem obustave na plaću, podmirivati osobno. Time će se osloboditi dosad obustavljani iznos pretplata na plaći (a samim time plaća je manje opterećena, što povećava kreditnu sposobnost člana).
_x000D_
Ujedno, promjena procedure će omogućiti daljnje korištenje iste tarife i članovima koji odu u mirovinu ili su odsutni zbog rodiljnog ili roditeljskog dopusta, dužeg korištenja neplaćenog dopusta i dr.
_x000D_
Nadalje, ovom migracijom izbjegava se mogućnost pogrešne ustege s plaće, obzirom da će od sada član imati izravni uvid u svoje troškove na mjesečnoj razini.
_x000D_
Eventualne prigovore po privatnom djelu računa (sve stavke izvan tarife) svaki član može rješavati, kao i do sada, sa službom za korisnike HT-a (besplatni broj telefona: 0800 9500), a u budućnosti sve prigovore (tarifa i stavke izvan tarife) svaki član će moći rješavati sa službom za korisnike HT-a. Migrirani korisnici biti će obaviješteni SMS-om do kraja mjeseca u kojem je migracija provedena.
_x000D_
Svaki član će i dalje, kao i dosad, zaprimati račun za potrošnju po svakom pojedinačnom broju zasebno (VPN privatni račun).
_x000D_
Napominjemo kako je očekivano trajanje migracije za sve priključke s opcijom VPN PRI (privatni račun) 60 radnih dana.
598_22-10-2014 članovi i povjerenici – novi model naplate računa – VPN.pdf